• Cím: 1092 Budapest, Ráday utca 63.
  • Telefon: +36 1 / 798 4508

ÚJ MÁRKÁNK: Cerruti 1881 története

A Cerruti története 1881-ben kezdődött Biellában a textilipari vállalkozás megalapításával.
1957: a férfiruházat gyártásának kezdete; megalapítják a Hitmant, és a viselésre kész luxus férfiruházat koncepcióját is kialakítják; először gyártanak kisszériás ruhákat, amelyeket korábban kizárólag mérték utáni szabóságokban lehetett kapni.

 

1967: a Cerruti1881 megnyitása Párizsban a Place de la Madeleine-n. Ebben az első és történelmi jelentőségű butikban a kreatív és az adminisztratív irodák egyaránt megtalálhatóak, amelyekben a különböző engedélyeztetési és franchise tevékenységeket is koordinálják.
1976: a Cerruti1881 kereskedelmi forgalomba hozza a női kollekciót. 
1978: a parfümök megjelenése. A Nino Cerruti névre keresztelt parfüm az első férfiparfüm.
1980: Ingmar Stemmark, Jimmy Connors és Mats Wilander viselik az 
    „Active Sport Cerruti 1881" új sportkollekciót.
1990: A Cerruti piacra dobja a második férfiparfümjét „Cerruti 1881 Pour Homme” néven, illetve ennek női verzióját a "Cerruti 1881 Pour Femme" néven 1995-ben. Mindkét parfümöt Elizabeth Arden gyártja és forgalmazza.
1993: megnyílnak az első kínai butikok Sanghaiban, Pekingben és Shenzenben. Megkezdődik a Cerruti ázsiai terjeszkedése, mindenek előtt Japánban. 
1998: a legújabb férfiparfümöt, a Nino Cerrutit bemutatják a dinamikus és modern Guggenheim múzeumban Bilbaoban, amely a millennium végének egyik kiemelkedő építészeti alkotása: a névben benne van a nagy projekt lényege: a Cerruti image.
Megnyílik a Cerruti of New York nevű butik a Madison Avenue-n.

 A KIMÉRT GEOMETRIA JÓZAN ÉLEVENSÉGE

A stílus nyelv. Közvetíti a márka legbensőbb lényegét. Egy szemvillanás alatt. 
Habozás nélkül. 
Az idő folyamán olyan szókészletet alakít ki, amely bármilyen lehetséges formában kifejezi önmagát. 
És Életstílussá válik. 
A Cerruti az évek alatt néhány olyan jellemvonást alakított ki, amelyek átívelnek a divaton, de a divat mögött is léteznek. És meg is maradnak. 
Ezek a kaliber, a döntés és az egyenesség. A hivalkodás nélküli férfiaknak teremtett luxus. 
A biztos fellépés, amely sem nem sznob, sem nem megcsömörlött. Inkább a vonalak és anyagok ritmusa, amelyek támogatják a mindig új iránti keresést, de közben a történelmi hagyományt sem felejtik. 
Ez a Cerruti kollekciók sajátos ritmusa. 
Nincs ez másként a legújabb szemüvegkollekciónál sem, ahol a geometriai formák az egyszerűségből alkotnak nagyszerűt - mozaikban. 
A design különleges eleme a keret elejétől eltérő belső kialakítás. 
A mélyvörös elrejti a téglavörös belsőt, a tengerészkék pedig a halványkéket vagy lilát, míg a logó teljes terjedelmében megjelenik a halántéknál. Olyan hatást kelt, mintha a márkanév a szokatlan színek józan élénkségét rejtené. 
Színek, amelyek megőrzik józanságukat. Mégis visszafogott lelkesedést rejtenek. A vörös színekben. Sőt még a fehérekben is. Ezek a jellemzők kölcsönzik a modellek elmésségét. A szemüveg elején megjelenő formák továbbmennek a szárakon, hogy aztán enyhén lekerekített szárvégekben végződjenek. Mindez összetéveszthetetlenül a hatvanas évek felső tízezerjének auráját árasztja. 
A Cerruti így közvetíti az életerőt és a jókedvet. 
Így válik a klasszikus nyelv modernné a költői szabadság által. 
A Cerruti így alkotta meg a fémből készült napszemüveg modelljét, ahol a fröccsöntött műanyag szárak erősítik a saját abszolút egyéniségét. Ugyanez vonatkozik a négyzetes lencsékre, amelyek a Cerruti-férfi sportosságát vagy utcai lezserségét fejezik ki. 
Ez a diszkréten határozott férfi viselhet akár műanyag maszk-szerű, zöld vagy rózsafa színű lencsével szerelt szemüveget, amely fekete, barna vagy keki színű kerettel készül. 
Az alapelgondolás a megmutatás. Ugyanakkor kifejezi azt is, hogy a stílus a bőségből táplálkozik. Hogy pontosak legyünk, a visszafogott bőségből.